lördag<3

chacha:)
har vart en bra lördag har vart me Oskar & Amanda aja typ vid 12 så gick jag & Oskar upp till boulen skulle sälja kakor men ingen ville ha:s
aja sen gick vi till nån väg så gick vi genom skogen jag Oskar & Amanda hihihih aa men det var blött usch men sen kom vi ut på nån väg högst upp i byn haha aa sen så gick vi till norrsjön skulle kolla vattnet assoe vid andra bryggan  det var as kallt & Amanda höll på att ramla i:s
men aja sen så hade jag ont i fötterna så vi gick hem men sålde faktiskt 6 kakburkar wihoo
menmen sen så gunga jag & alex haha så jävla kul:)
men nu så ska jag nog snart få låna alex data om jag  e snäll:)
sen e det sista delen av milenium idag så jaja
och imorrn  e det match mot väddö:)))
PUSS & KRAM//EMMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0