Tjooohoo:)<3

Heej det här e emma som talar:)<3
aa idag har det vart en as konstig dag va iskolan:s
hade as ont i huvet så jag ringde mamma så att jag skulle få en huvudverkstablett
aa men det fick jag  så jag hade lite över spid på idrotten:)
aa men sen så gick vi till sc wihoo:)<3
men därr låg jag i soffan me tusen filtar & frös sen kom mamma & sa att jag skulle hem men nej inte jag:)
aa men vid 15.05 så drog jag Jenny Saga Joanna Jill & Elsa till Nortan:)) hade fett FLUMM:))
hihihi aa men sen så åt vi på subway (Y) hihih aa men jag köpte en present till min syrra & en tunika grej till mej:)<3
men mer kommer på min blogg om en stund:)))< 333

hade ingen annan bild men man får väll bjuda på sej:))<3

Puss & kram / emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0